De voorbereiding

20 augustus 2010 - Thuis, Nederland

Al in januari besloten wij om dit jaar naar Australië te gaan. Dus geen "gewone" tentvakantie maar net als 3 jaar geleden een verre reis. En ook nu reizen we in een camper. Dat is ons in Amerika ook goed bevallen.

Op 12 september vertrekken we en gezien de afstand, zijn we, na 25 uur vliegen en overstappen  maandagavond rond 19.00 uur plaatselijke tijd in Sydney. De eerste dagen, dinsdag 14 september t/m donderdag 16 september brengen we in Sydney door. Op 17 september vliegen naar Brisbane, waar de camper voor ons klaar staat. Vervolgens hebben we 20 dagen om in Cairns te komen. Op dag 20, het is dan al weer 6 oktober, leveren we daar de camper in en vliegen we naar Darwin. Op 7 oktober gaan we dan met een groep 5 dagen op safari in het Kakadu National Park.

Op 12 oktober vliegen we vanuit Darwin weer terug en op 13 oktober komen we weer thuis.

Via deze weblog ga ik proberen iedereen thuis op de hoogte te houden van onze belevenissen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. fam Slootweg:
    16 september 2010
    De voorbereidingen zijn zeker en vast al spannend geweest.
    Goede reis. pa en ma.